poniedziałek, 17 marca 2014

TAG 15 przypadkowych pytań

Heii! Dawno mnie tutaj nie było ale postaram się dodawać posty co 2-3 dni. Musicie mnie zrozumieć ale nie jestem w stanie publikować postów codziennie, bo mam nauke, dodatkowe zajęcia, karate, zawody i prace domową. Skoro mówimy już o zawodach to najbliższe zawody karate mam w tą sobote(22 lutego) postaram wam dać zdjęcia w kimonie (heheszky). Startuje w trzech konkurencjach: fuku-go, kata indywidualne i kata drużynowe. Jesteście za tym by napisać post o karate ? Post pojawił by się prawdopodbnie z niedzielę lub poniedziałek. Dzisiaj z moją koleżanką chodziłyśmy po mieśc, a właściwie po sklepach.Mogłam wziąźć aparat ! Teraz przejdzmy do tag'u.






1.Gdzie byłaś 3 godziny temu ?
Byłam na mieście z koleżanką.

2.Czy kiedykolwiek zjadłaś kredke ?
Nie, ale zjadłam kiedyś kredę

3.Czy masz coś na odległość 3 metrów coś różowego.
Mam jogurt Gratkę.

4.Masz na sobie skarpetki ?
Mam takie kudłate <33

5.Czy byłaś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni ?
Byłam na "Pan Peabody i Sherman 3D"
6.Czy jest ci gorąco ?
Tak. Zwłaszcza tę skarpetki!

7.Co ostatnio pijałaś ?
Wodę.

8.Co ostanio jadłaś ?
Tosta z serem i pieczarkami. Mniamm..

9.Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili ?
W galerii.

10.Czy tęsknisz za kimś w tej chwili ?
Oczywiście.

11.Jakie plany masz na dzisiejszy wieczór?
Oglądnę Tv i pójdę spać.

12. Który ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u?
Moja koleżanka.

13. Co chcesz wiedzieć o przyszłości?
Nic nie chce wiedzieć o przyszłości, żyje teraźniejszością.

14. Byłaś w tym roku u lekarza? 
Byłam miałam grypę.

15. Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel? 
W domu.

Oto koniec. Teraz zobaczcie moje zdjęcie w sepii ! Papatki !
                          Chcielibyście, żebym założyła ask'a ?

1 komentarz:

  1. Ask to dziwny portal, czasami jest spoko, a czasami beznadziejny :)
    starfromsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń